تصویر هدر بخش پست‌ها

🦋🐦همچی لند🦩💙\💜اینجا از همه چی آپ میشه💎

سلامی من مریم هستم. بیشتر دخترانه میذارم و امیدوارم از وب بسیار لذت ببرید. عاشقتونم باییییی

👄رمان عاشقانه «منحرفی»🍒 پارت اول

👄رمان عاشقانه «منحرفی»🍒 پارت اول

| 🖤Billy Alish💚

داشتم فیلم نگاه میکردم که زنگ خورد 🍧

+ کیه ؟ 

- همسایه ام 

باز کردم چشمام گرد شد 👀

یه پسر خوش تیپ جلوی در من بود 

- سلام دختر کوچولو صدای فیلم رو کم کن.

+ با با شه 

در رو بستم 🚪 

--------------------------------------------------

از اینجا به بعد منحرف است اگه بالا ۱۵ سال هستی نگاه کن 😁😁

--------------------------------------------------

کیر کلفت اش از زیر شلوار معلوم بود 🤤🍆💦

تو این فکر بودم که گشم شد

+وای چقدر گشنمه

در خورد 

- من تو خونه دو تا پیتزا دارم بیا خونه من بخور

+ باشه 

در رو بستم 🚪

پیتزا 🍕 میخوردم که مال من تموم شد

+ من برم 

- صبر کن 

صورت اش رو آورد جلو و لب های من رو گاز گرفت👄

بعد پرام کرد رو تخت .

و لباس هام رو در آورد. لباس خودش هم در آور وای چه کسی و کیری 🤤🍆💦

کیر کلفت اش رو کرد تو کسم 

+ اییییییییی 

بعد کیر ام رو لیس زد 💦که خیس شد 

سین هام رو میمالوند🍒

مث  شدم .

بعد از کار های سکسی ترسناک

شیر کیر شو ریخت رو کسم و میمالوند 🍒

خواستم برم 

-صبر کن بیا تا صبح سکس کنیم 

+باشه 

تموم شد پارت بعد ۱۲ تا کامنت بای 👋🏻

 

 

 

بر ادامه 

تصویر پروفایل Mahya سطح تجربه Mahya
Mahya
6 ماه پیش
برچسب بزار+شماره بزار برا پارت هات نمیتونم پیدا کنم وب منم ببین
تصویر پروفایل kimiya سطح تجربه kimiya
kimiya
6 ماه پیش
عالیییی
عزیز دوازده تا کامنت زیاد نیست
تصویر پروفایل Mdadgar سطح تجربه Mdadgar
Mdadgar
8 ماه پیش
عالی
تصویر پروفایل 🖤Billy Alish💚 سطح تجربه 🖤Billy Alish💚
🖤Billy Alish💚
8 ماه پیش
ممنون
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد