تصویر هدر بخش پست‌ها

🦋🐦همچی لند🦩💙\💜اینجا از همه چی آپ میشه💎

سلامی من مریم هستم. بیشتر دخترانه میذارم و امیدوارم از وب بسیار لذت ببرید. عاشقتونم باییییی

رمان کاراگاه ارنست b3

رمان کاراگاه ارنست b3

| 🐾Maryam💕

1 لایک داشتم خودم لایک زدم دو تا شد🤣🤣🤣

البته پارت قبلیم کم بود این بار جبران می کنم. 

این قسمت: دوستان صمیمی ای که رازی را به هم نمی گویند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب ادامه

خرررررر پفففففففف🦅🦆

ساعت 12:30 بعد از ظهر بیدار شدم🩸🌹

رفتم کامپیوتر رو در اوردم📱💻

تحقیق کردم:(کلیک کلیک🫦🎀

نوشته بودند:«مارال ناتیو، جنایتکار حرفی ای👑🗡

دوست صمیمی: السا کوبدل🎃🧨

رو این قسمتش ایستادم... 💄🌈

رفتم در مورد السا تحقیق کردم:🐬🎏

دوست صمیمی فلان، فلان: فلان: فلان فلان فلاااااااااااان👘🧨

محل زندگی کنونی: لندن، محله فلان، کوچه فلان، پلاک فلان🫧👢

ولی تا حالا کسی رو اینقد زود و راحت پیدا نکرده بودم🙂😉

ماشین رو آماده کردم و همین طور جد جد جد جدمو🚗❤

تا اینکه:(درینگ درینگ. درینگ درینگ🐁🐩

جواب دادم🎁💎

تلفن: ارنســـــــــــــــــــــــــــــــت🫐☂️

زنم بود😐🫐

تلفن: از تک تک خونه ها تا گورستون شهر رو گشتم کجایـــــــــــــــیی ارن.ـــــــــــــــــــــــــــــــت👑💛

گفتم:«جد و آباد کشور رو هم می گشتی نبودم.» 👟🦚

تلفن: منظـــــورت چه کوفتیه؟ گردن کلفـــــت🧜🏻‍♀️💜

من: کشور دیگه🦠☘️

از پشت تلفن صدای سکته اومد😐🤎(سکته مگه صدا داره😐) 

خب بازم دارم قاطی می کنم و البته خب کجا بودیمـــ🫦🎁

آها آها خلاصه داستانم اینکه...🌵🐢 

نه صبر کن صبر کن داشتم لو میدادم(گوجه فرنگی❤🍅) 

خب این بحث مسخره رو تمام کنیم و به داستانمون برسیم👙🎏

خب من سراغ اون آدرسی که نوشته بود رفتم و... 💜☂️

در زدم:(تق تق... 🧌💸

گفت:«کیه مگه نمیدونی الان وقت استراحت منه؟»🫐👑

من:«ببخشید مزاحمتون میشم اما من کاراگاه ارنست هستم🪠👟

گفت:«کاراگاه ارنست! همون کاراگاه ارنست معروفه؟ 🐬📱

من:«ببخشید مگه من توی کشورای دیگه هم معروف...» 💄🍅

در رو باز کرد و گفت:«دقیقا.»🐊💸 

بعد شروع کردم به پرس و جو در مورد مارال ☂️💜

البته اون از اینکه مارال کجاست و چیکار داره می کنه و برنامش چیه و..... نمیدونه🧌🪠

اولین دوستان صمیمی که هیچ رازی را به هم نمی گویند🫦🎀 


عه تموم برا پارت بعد حداقل 1 لایک 🍅❤💄 

تصویر پروفایل 🖤Billy Alish💚 سطح تجربه 🖤Billy Alish💚
🖤Billy Alish💚
7 ماه پیش
خب از رمان های من ببین
تصویر پروفایل 🐾Maryam💕 سطح تجربه 🐾Maryam💕
🐾Maryam💕
6 ماه پیش
باشع
تصویر پروفایل 🖤Billy Alish💚 سطح تجربه 🖤Billy Alish💚
🖤Billy Alish💚
7 ماه پیش
بابا منحرف
تصویر پروفایل 🐾Maryam💕 سطح تجربه 🐾Maryam💕
🐾Maryam💕
7 ماه پیش
ببخشید ولی داستانم جوریه که منحرفی نمیشه😭راستی منحرفی هم زیاد بلد نیستم😖ببخشد
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد