تصویر هدر بخش پست‌ها

🦋🐦همچی لند🦩💙\💜اینجا از همه چی آپ میشه💎

سلامی من مریم هستم. بیشتر دخترانه میذارم و امیدوارم از وب بسیار لذت ببرید. عاشقتونم باییییی

👄رمان عاشقانه «منحرفی» 🍒 پارت چهارم

👄رمان عاشقانه «منحرفی» 🍒 پارت چهارم

| 🖤Billy Alish💚

سلام بچه ها قرار ترسناک شه با سکس آب دار 🤤💦🍆

_ بیا دنبالم 

حس خوبی نداشتم دیدم منو برد خونه 

- خب قراره خوش بگذرونیم 

+ ولم کن اسکول 

- حرف بزنی یه گوله تو مغزه اته 

مشروب آورد جلو

- بیا بخور 

+ من از اینا نمی خورم کیرم تو دهنت 

- به او نجات هم میرسیم

وحمیدم که میخواد سکس کنه 

مشروب رو ریخت تو دهنم 

مست شدم 🤤

لبام  رو گاز گرفت چنان میخورد حالم بد شد .

بعد به سینه هام نگاه کرد 

- نگران نباش هیچ کس تو این ساختمان نیست 

سینه هم رو می مالوند 

شورتم و کند و ستویم 

جونننن 

کیرم و لیس زد 💦 که خیس شد 💦

دست شو گذاشت رو کونم 🍑

- جون مزه هلو میده 

کیر کلفت اش رو کرد تو دهنم 

- ساک بزن 

+ولم کن 

بست منو به تخت شلوار اش رو کند و کر تو کیرم 

تموم ادامه داره ها سکس تموم نشده 

 

 

 

 

 

برو ادامه مطلب 🌈💖

تصویر پروفایل Mahya سطح تجربه Mahya
Mahya
6 ماه پیش
اشتباه کلمه ای داری😐واقعا دختره کیر داره؟!دوجنسه است؟یا اشتباه نوشتی؟میشه درستش کنی ذهن من بدبخ درگیر شد.وبمم ببین
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد