تصویر هدر بخش پست‌ها

🦋🐦همچی لند🦩💙\💜اینجا از همه چی آپ میشه💎

سلامی من مریم هستم. بیشتر دخترانه میذارم و امیدوارم از وب بسیار لذت ببرید. عاشقتونم باییییی

👄رمان عاشقانه «منحرفی» 🍒 پارت دوم

👄رمان عاشقانه «منحرفی» 🍒 پارت دوم

| 🖤Billy Alish💚

سعی کردم زود پست بزارم 🪐🪐

از رایان خداحافظی کردم و رفتم خونه یه صبحونه سبک خوردم بعد دیدم داره از کیرم خون میاد رفتم حموم دوش گرفتم و اومدم دیگگگ 

+ سلام الا ما شب پارتی داریم میای 

- سلام السا آره 

+ راستی یه پسر هم بیار 

- بی بی باشه 

یه میکاپ کیوت کردم و یه لباس جسم پوشیدم و رفتم در رایان رو زدم 

+ سلام رایان 

- سلام 

داشت به اندام من نگاه میکرد 

آنقدر لباسم جضب بود که کیر گنده ام معلوم بود 

+ من شب میرم پارتی میای 

- آره راستی داری کجا میری برسونمت

+ اول میرم لباس مجلسی بخرم بعد میزنم کافه 

- صبر کن الان میام 

رفتیم و سوار ماشین شدیم.

رایان دستش رو آورد سمت ام ( البته تو ماشین) خواست کیرم رو بمالونه 

+ رایان صبر کن 

رفتیم لباس فروشی 

یه پسر لات اونجا بود 

- سلام خانم بفرمایید

+ سلام من یه دامن جضب سبز می‌خوام 

- الا مراقب باش 

+ رایان حواسم هست

اومد و اندازه ام رو گرفت و قایمکی که رایان نبینه کیرم رو میمالوند 🍒🤤

توگشم گفت : فردا شب ... 

یه آدرس داد 

خب تموم شد تا پارت بعدی بای 👋🏻

 

میشه پست هاتو برچسب بذاری چون سخت پیدا میشن
تصویر پروفایل 🐾Maryam💕 سطح تجربه 🐾Maryam💕
🐾Maryam💕
4 ماه پیش
باشه😍
تصویر پروفایل kimiya سطح تجربه kimiya
kimiya
5 ماه پیش
یک سوال مگه اون دختر نیست پس چرا کیر داره؟
تصویر پروفایل 🐾Maryam💕 سطح تجربه 🐾Maryam💕
🐾Maryam💕
7 ماه پیش
توی بخش ادامه مطلب، رمانت رو بنویس
تصویر پروفایل 🐾Maryam💕 سطح تجربه 🐾Maryam💕
🐾Maryam💕
7 ماه پیش
عزیزم میشه منحرفی هات رو بذاری تو ادامه؟
تصویر پروفایل 🖤Billy Alish💚 سطح تجربه 🖤Billy Alish💚
🖤Billy Alish💚
7 ماه پیش
چطوری
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد