تصویر هدر بخش پست‌ها

🦋🐦همچی لند🦩💙\💜اینجا از همه چی آپ میشه💎

سلامی من مریم هستم. بیشتر دخترانه میذارم و امیدوارم از وب بسیار لذت ببرید. عاشقتونم باییییی

کاراگاه ارنست 2 7b(ببخشید اگه دیر شد)

کاراگاه ارنست 2 7b(ببخشید اگه دیر شد)

| 🐾Maryam💕

این قسمت: فرار از قصر

هنوز دردی رو احساس نمی کردم! 🏍🚘

چشمامو باز کردم🌅🌇

امی جلوم با شمشیر مقدس(یک نوع شمشیر جادویی با قدرت رعد و برق سبز) یهو جلوم سبز شد! 🚚🚖

داشت با مارال مقابله میکرد...! 🚲🛺

امی:«خیلی ضعیف شدی! قبلا تیر میزدی لوستر میافتاد دستگیرش میکردی! 🚙🚛

من:«الان وقت این حرفا نیست!»🚒🚨

مارال هم شمشیر خیلی بزرگشو برداشت و بلندش کرد و با شدت تمام به زمین انداخت🚂⛺

از شدت زیادش از پله ها به سمت طبقه اول سرازیر شدیم! 🚡🚋

امی وقتی افتاد با اینکه خیلی درد داشت بلند شد و به هوا پرید، و بعد با شدت شمشیر مقدس رو به زمین پرت کرد🚜⛰️

بعد مارال با شدت به سمت باغ پرت شد و حتی پنجره هم شکست! ⛲🛴

و ما از این فرصت استفاده کردیم و با استفاده از شمشیر مقدس دیوار رو شکستیم و فرار کردیم🚐🤍


خیلی کوتاه بود... بای بای⛲🤍 

تصویر پروفایل 🖤Billy Alish💚 سطح تجربه 🖤Billy Alish💚
🖤Billy Alish💚
6 ماه پیش
منحرف راستی تو وبلاگ من فقط منحرف با طنز
تصویر پروفایل 🐾Maryam💕 سطح تجربه 🐾Maryam💕
🐾Maryam💕
6 ماه پیش
باشه
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد